[NEW]Creare noii pietre
Pagina 1 din 1
[NEW]Creare noii pietre
Necesare:
mediafire.com ygqjnnmgnjj (pentru
a despacheta item_proto) GIMP
sau Photoshop pentru a face icoana, dar este opţională. În primul
rând scompattatre item_proto.
introduceţi acest cod nell'item_proto (I pentru crearea de pietre de
valoarea n ^ 28044, atunci alegerea este a ta ...):
Cod-----
"28044" hashName= "'Pietra del ****+0'" name= "Pietra del ****+0" type= "10" subtype= "0" weight= "0" size= "0" antiflag= "0" flag= "0" wearflag= "0" immuneflag= "0" gold= "2500" buy_price= "2500" limittype0= "0" limitvalue0= "0" limittype1= "0" limitvalue1= "0" applytype0= "0" applyvalue0= "0" applytype1= "0" applyvalue1= "0" applytype2= "0" applyvalue2= "0" value0= "0" value1= "0" value2= "0" value3= "0" value4= "0" value5= "0" socket0= "0" socket1= "64992" socket2= "127" socket3= "64976" socket4= "21631" socket5= "4855" refine_vnum= "0" refine_set= "0" magic_pct= "0" specular= "0" socket_pct= "0" /> "28044" hashName = "" Piatra ****+ 0 '"nume =" Stone ****+ 0 "type =" 10 "subtip =" 0 "greutate =" 0 "align = "0" antiflag = "0" pavilion = "0" wearflag = "0" immuneflag = "0" de aur = "2500" buy_price = "2500" limittype0 = "0" limitvalue0 = "0" limittype1 = "0" = limitvalue1 "0" applytype0 = "0" applyvalue0 = "0" applytype1 = "0" applyvalue1 = "0" applytype2 = "0" applyvalue2 = "0" value0 = "0" valoare1 = "0" valoare2 = "0" = value3 "0" Value4 = "0" value5 = "0" socket0 = "0" socket1 = "64992" socket2 = "127" socket3 = "64976" socket4 = "21631" socket5 = "4855" refine_vnum = "0" = refine_set "0" magic_pct = "0" oglinda = "0" socket_pct = "0" />
Pentru a
crea piatră vă să ia în considerare aceste lucruri:
1: Type
= 10 (indică tipul de obiect, sau piatra)
2: size
= 1 (spaţiul care ocupă piatra)
3:
Wearflag = 1 (în cazul în care este piatra pentru luminări) sau Wearflag
= 16 (în cazul în care este piatra de arme)
4: =
Applytype0 valabil pentru bonus pentru a pune piatra
5:
Applyvalue0 =% bonus de piatra (Există
applyvalue altă parte, se poate adăuga până la 3 bonus) :
Ai loc valori diferite pentru tipuri de bonusuri (de credite
Oblivio):
daune mediu = 72 = 71 de distrugere de îndemânare puternică împotriva Mezziuomini = 17 = 1 HP Viteza maximă de Magic = 9 POS-uri. stun: 13 Possibilità di avvelenamento:12 Possiblità rallentamento= 14 Forza= 5 Possibilità Critici= 15 possibilità tra = 16 Intelligenza= 4 Immune svenimento= 48 Velocità Movimento= 8 Forte Contro Zombie= 21 Resistenza Avvelenamento= 41 Velocità Attacco= 7 Rigenerazione HP= 10 Difesa Spadone= 30 Difesa Pugnale= 31 Resistenza Freccia= 34 Resistenza= 38 Resistenza Lampo= 32 Resistenza magia=37 Difesa spada: 29 Mobilità = 6 Blocco Corporale= 27 11: Rigenerazione MP 23: Danni assorbiti da HP 24: Danni assorbiti da MP 25: Possbilita di prendere MP dall'avversario 26: Possibilità di mantenere MP nei colpi 28: Possibilità di schivare frecce 33: Difesa Ventaglio 35: Resistenza Fuoco 36: Resistenza Lampo 39: Riflettere attacco corporale 40: Riflettere maledizione 42: Possibilità di rigenerare MP 43: Possibilità su EXP Bonus 44: Possibilità di lasciar cadere Yang 45: Possibilità di lasciar cadere il doppio degli oggetti 46: Percentuale dell'aumento dell'effetto di una pozione 47: Possibilità di rigenerare HP 49: Difesa contro rallentamento 50: Immune contro caduta 52: Aumento raggio d'azione dell'arco 53: Aumento del valore di attacco 54: Aumento della difesa 55: Aumento del valore di attacco magico 56: Aumento della difesa magica 58: Max resistenza 59: Forte contro Guerrieri 60: Forte contro Ninja 61: Forte contro Sura 62: Forte contro Shamane 63: Forte contro Mostri 64: Valore di attacco 65: Difesa 66: EXP 67: Possibilità di drop di oggetti 68: Possibilità di drop di yang 73: Resisenza danni abilità 74: Resistenza danni medi 76: iCafe Exp bonus 77: iCafe Possibilità di razziare oggetti 78: Possibilità di difesa da attacchi Guerrieri 79: Possibilità di difesa da attacchi Ninja 80: Possibilità di difesa da attacchi Sura 81: Possibilità di difesa da attacchi Shamani paralizante: 13 Posibilitatea de otrăvire: 12 încetinire Posibilitatea de aderenţă = 14 = 5 = 15 posibile critici Intelligence Oportunitati = 16 = 48 = 4 imunitar leşinul Viteza de circulaţie = 8 = 21 Rezistenţă puternică împotriva Zombie otrăvire Viteza de atac = 41 = 7 = HP Regenerarea 10 de Aparare Greatsword Dagger = 30 = 31 Apararii = 34 Arrow Rezistenţa Rezistenţa Rezistenţa Flash = 38 = 32 = 37 puterea de Aparare magic sabie: 29 Mobilitate Blocare Body = 6 = 27 11: 23 MP Regenerare: 24 de distrugere absorbită de către HP: distrugere absorbită de HB 25: Posibilitatea de a lua MP de oponent 26: abilitatea de a menţine în 28 de afisari MP: Şansa de a eschiva de săgeţi 33: 35 Fan Apararii: 36 Rezistenţă la foc: Rezistenţa Lightning 39: atac organism Reflectare 40: Reflectaţi blestem 42: Abilitatea de a se regenera HB 43: Posibilitatea de a 44 EXP Bonus: Sanse de abandon Yang 45: Abilitatea de a picătură obiect dublu 46: Procentul de creştere a efectului de o potiune 47: Abilitatea de a regenera HP 49: Protecţia împotriva recesiunii 50: imunitar împotriva toamna 52: Creşterea gama de arc 53: Creşterea valorii de atac 54: Creşterea apărare 55: creşterea valorii de 56 de atac magic: 58 Creşterea apărare magic: 59 de rezistenţă Max: puternică împotriva Warriors 60: Puternic împotriva Ninja 61: puternică împotriva Sura 62: puternică împotriva Shaman 63: puternică împotriva Monster 64: Valoarea de 65 de atac: 66 de Aparare: 67 EXP: Abilitatea de a picătură 68 produse: Abilitatea de a picătură Yang 73: Resisenza competenţe daune 74: Rezistenţa 76 daune medie: 77 Bonus Exp ICAF: ICAF raid obiecte posibile 78: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Warriors 79: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Ninja 80: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Sura 81: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor samanii
6:
value5 = (o valoare aleatoare> 30) Se . Dacă
veţi crea o piatră nouă, loc o valoare diferită. Permiteţi-mi explic de ce:
Dacă aveţi 2 pietre ca de piatră cu piatră x y au aceeaşi valoare (în value5), în cazul în care aţi pus piatra x, y piatra pentru ca nu poti pune o valoare z este ocupată de piatra x.
. Deci, pentru fiecare piatră ai pus o valoare diferită.
Şi,
desigur, trebuie să puneţi numele elementului
Query
per pietra: Interogări pentru piatra :
INSERT INTO player.item_proto VALUES (28044, "Pietra ****+0", "Pietra ****+0", 10, 0, 0, 1, 0, 0, [wearflag], '', 2500, 2000, 28144, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [applytype0], [applyvalue0], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [value5], -1, -1, -1, -1, -1, -1, 0, 0, 0) Player.item_proto INSERT INTO VALORI (28044, "Stone ****+ 0", "Stone ****+ 0, 10, 0, 0, 1, 0, 0, [wearflag ],'', 2500, 2000, 28144, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [applytype0] [applyvalue0], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [value5], -1 -1, -1, -1, -1, -1, 0, 0, 0)
. Trebuie să
înlocuiască lucruri in paranteze cu valorile indicate.
Pentru db item_proto urmat aceeaşi procedură.
. Acum, pentru a face
vizibil pe client, precum si all'item_proto, aţi pus, de asemenea, şi-l
pe pictograma item_list. . Pentru a pune-l pe item_list.txt,
----> sau Hongkong locale item_list com deschise şi a le găsi.
: Aceasta a adăugat că:
280** ETC icon/item/280**.tga 280 ** ETC icon/item/280 **. TGA
Evident, trebuie
să vă, de asemenea, pictograma.
A face un nou sau existent revopsit o piatră, şi redenumiţi-o cu
valoarea pe care a ales pentru piatra, sau de a lua o icoana, ca piatra
de razboinic, copia şi puneţi valoarea număr.
Icoana ar trebui să înceapă --->
element pictograma şi va trebui să redenumiţi icoana cu valoarea pe care
mediafire.com ygqjnnmgnjj (pentru
a despacheta item_proto) GIMP
sau Photoshop pentru a face icoana, dar este opţională. În primul
rând scompattatre item_proto.
introduceţi acest cod nell'item_proto (I pentru crearea de pietre de
valoarea n ^ 28044, atunci alegerea este a ta ...):
Cod-----
"28044" hashName= "'Pietra del ****+0'" name= "Pietra del ****+0" type= "10" subtype= "0" weight= "0" size= "0" antiflag= "0" flag= "0" wearflag= "0" immuneflag= "0" gold= "2500" buy_price= "2500" limittype0= "0" limitvalue0= "0" limittype1= "0" limitvalue1= "0" applytype0= "0" applyvalue0= "0" applytype1= "0" applyvalue1= "0" applytype2= "0" applyvalue2= "0" value0= "0" value1= "0" value2= "0" value3= "0" value4= "0" value5= "0" socket0= "0" socket1= "64992" socket2= "127" socket3= "64976" socket4= "21631" socket5= "4855" refine_vnum= "0" refine_set= "0" magic_pct= "0" specular= "0" socket_pct= "0" /> "28044" hashName = "" Piatra ****+ 0 '"nume =" Stone ****+ 0 "type =" 10 "subtip =" 0 "greutate =" 0 "align = "0" antiflag = "0" pavilion = "0" wearflag = "0" immuneflag = "0" de aur = "2500" buy_price = "2500" limittype0 = "0" limitvalue0 = "0" limittype1 = "0" = limitvalue1 "0" applytype0 = "0" applyvalue0 = "0" applytype1 = "0" applyvalue1 = "0" applytype2 = "0" applyvalue2 = "0" value0 = "0" valoare1 = "0" valoare2 = "0" = value3 "0" Value4 = "0" value5 = "0" socket0 = "0" socket1 = "64992" socket2 = "127" socket3 = "64976" socket4 = "21631" socket5 = "4855" refine_vnum = "0" = refine_set "0" magic_pct = "0" oglinda = "0" socket_pct = "0" />
Pentru a
crea piatră vă să ia în considerare aceste lucruri:
1: Type
= 10 (indică tipul de obiect, sau piatra)
2: size
= 1 (spaţiul care ocupă piatra)
3:
Wearflag = 1 (în cazul în care este piatra pentru luminări) sau Wearflag
= 16 (în cazul în care este piatra de arme)
4: =
Applytype0 valabil pentru bonus pentru a pune piatra
5:
Applyvalue0 =% bonus de piatra (Există
applyvalue altă parte, se poate adăuga până la 3 bonus) :
Ai loc valori diferite pentru tipuri de bonusuri (de credite
Oblivio):
daune mediu = 72 = 71 de distrugere de îndemânare puternică împotriva Mezziuomini = 17 = 1 HP Viteza maximă de Magic = 9 POS-uri. stun: 13 Possibilità di avvelenamento:12 Possiblità rallentamento= 14 Forza= 5 Possibilità Critici= 15 possibilità tra = 16 Intelligenza= 4 Immune svenimento= 48 Velocità Movimento= 8 Forte Contro Zombie= 21 Resistenza Avvelenamento= 41 Velocità Attacco= 7 Rigenerazione HP= 10 Difesa Spadone= 30 Difesa Pugnale= 31 Resistenza Freccia= 34 Resistenza= 38 Resistenza Lampo= 32 Resistenza magia=37 Difesa spada: 29 Mobilità = 6 Blocco Corporale= 27 11: Rigenerazione MP 23: Danni assorbiti da HP 24: Danni assorbiti da MP 25: Possbilita di prendere MP dall'avversario 26: Possibilità di mantenere MP nei colpi 28: Possibilità di schivare frecce 33: Difesa Ventaglio 35: Resistenza Fuoco 36: Resistenza Lampo 39: Riflettere attacco corporale 40: Riflettere maledizione 42: Possibilità di rigenerare MP 43: Possibilità su EXP Bonus 44: Possibilità di lasciar cadere Yang 45: Possibilità di lasciar cadere il doppio degli oggetti 46: Percentuale dell'aumento dell'effetto di una pozione 47: Possibilità di rigenerare HP 49: Difesa contro rallentamento 50: Immune contro caduta 52: Aumento raggio d'azione dell'arco 53: Aumento del valore di attacco 54: Aumento della difesa 55: Aumento del valore di attacco magico 56: Aumento della difesa magica 58: Max resistenza 59: Forte contro Guerrieri 60: Forte contro Ninja 61: Forte contro Sura 62: Forte contro Shamane 63: Forte contro Mostri 64: Valore di attacco 65: Difesa 66: EXP 67: Possibilità di drop di oggetti 68: Possibilità di drop di yang 73: Resisenza danni abilità 74: Resistenza danni medi 76: iCafe Exp bonus 77: iCafe Possibilità di razziare oggetti 78: Possibilità di difesa da attacchi Guerrieri 79: Possibilità di difesa da attacchi Ninja 80: Possibilità di difesa da attacchi Sura 81: Possibilità di difesa da attacchi Shamani paralizante: 13 Posibilitatea de otrăvire: 12 încetinire Posibilitatea de aderenţă = 14 = 5 = 15 posibile critici Intelligence Oportunitati = 16 = 48 = 4 imunitar leşinul Viteza de circulaţie = 8 = 21 Rezistenţă puternică împotriva Zombie otrăvire Viteza de atac = 41 = 7 = HP Regenerarea 10 de Aparare Greatsword Dagger = 30 = 31 Apararii = 34 Arrow Rezistenţa Rezistenţa Rezistenţa Flash = 38 = 32 = 37 puterea de Aparare magic sabie: 29 Mobilitate Blocare Body = 6 = 27 11: 23 MP Regenerare: 24 de distrugere absorbită de către HP: distrugere absorbită de HB 25: Posibilitatea de a lua MP de oponent 26: abilitatea de a menţine în 28 de afisari MP: Şansa de a eschiva de săgeţi 33: 35 Fan Apararii: 36 Rezistenţă la foc: Rezistenţa Lightning 39: atac organism Reflectare 40: Reflectaţi blestem 42: Abilitatea de a se regenera HB 43: Posibilitatea de a 44 EXP Bonus: Sanse de abandon Yang 45: Abilitatea de a picătură obiect dublu 46: Procentul de creştere a efectului de o potiune 47: Abilitatea de a regenera HP 49: Protecţia împotriva recesiunii 50: imunitar împotriva toamna 52: Creşterea gama de arc 53: Creşterea valorii de atac 54: Creşterea apărare 55: creşterea valorii de 56 de atac magic: 58 Creşterea apărare magic: 59 de rezistenţă Max: puternică împotriva Warriors 60: Puternic împotriva Ninja 61: puternică împotriva Sura 62: puternică împotriva Shaman 63: puternică împotriva Monster 64: Valoarea de 65 de atac: 66 de Aparare: 67 EXP: Abilitatea de a picătură 68 produse: Abilitatea de a picătură Yang 73: Resisenza competenţe daune 74: Rezistenţa 76 daune medie: 77 Bonus Exp ICAF: ICAF raid obiecte posibile 78: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Warriors 79: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Ninja 80: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Sura 81: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor samanii
6:
value5 = (o valoare aleatoare> 30) Se . Dacă
veţi crea o piatră nouă, loc o valoare diferită. Permiteţi-mi explic de ce:
Dacă aveţi 2 pietre ca de piatră cu piatră x y au aceeaşi valoare (în value5), în cazul în care aţi pus piatra x, y piatra pentru ca nu poti pune o valoare z este ocupată de piatra x.
. Deci, pentru fiecare piatră ai pus o valoare diferită.
Şi,
desigur, trebuie să puneţi numele elementului
Query
per pietra: Interogări pentru piatra :
INSERT INTO player.item_proto VALUES (28044, "Pietra ****+0", "Pietra ****+0", 10, 0, 0, 1, 0, 0, [wearflag], '', 2500, 2000, 28144, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [applytype0], [applyvalue0], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [value5], -1, -1, -1, -1, -1, -1, 0, 0, 0) Player.item_proto INSERT INTO VALORI (28044, "Stone ****+ 0", "Stone ****+ 0, 10, 0, 0, 1, 0, 0, [wearflag ],'', 2500, 2000, 28144, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [applytype0] [applyvalue0], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [value5], -1 -1, -1, -1, -1, -1, 0, 0, 0)
. Trebuie să
înlocuiască lucruri in paranteze cu valorile indicate.
Pentru db item_proto urmat aceeaşi procedură.
. Acum, pentru a face
vizibil pe client, precum si all'item_proto, aţi pus, de asemenea, şi-l
pe pictograma item_list. . Pentru a pune-l pe item_list.txt,
----> sau Hongkong locale item_list com deschise şi a le găsi.
: Aceasta a adăugat că:
280** ETC icon/item/280**.tga 280 ** ETC icon/item/280 **. TGA
Evident, trebuie
să vă, de asemenea, pictograma.
A face un nou sau existent revopsit o piatră, şi redenumiţi-o cu
valoarea pe care a ales pentru piatra, sau de a lua o icoana, ca piatra
de razboinic, copia şi puneţi valoarea număr.
Icoana ar trebui să înceapă --->
element pictograma şi va trebui să redenumiţi icoana cu valoarea pe care
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum